3 hafta kadar önce suyum geldiği için bebeğimi kaybettim. Doktor bebek yaşıyorken muayenemde kız olabilir ama kesin değil hazırlık yapma bir sonraki kontrolde bir daha bakalım demişti. Daha sonra bebeğimi kaybettim patoloji sonucunda bebeğin erkek olduğu yazıyor.İnsan yine de merak ediyor yaşasaydı kızım mı olurdu oğlum mu diye. Patoloji raporu doğru mudur yanlışlık payı var mı