Densofficial Selamlar güzel annişler İzmir’de hastane ve doktor fiyatlarını nasıl bilginiz varmı benim doktorum Saime hanım 14 bin tl istedi hastanede egepol 12 bin tl ama çok fazla geliyor bilginiz varsa paylaşabilirmisiniz 🙏🏻🙏🏻
ruya-s Densofficial valla ben de özel hastaneeye gideceğim ama ilk muayene için onun fiyatını biliyor musunuz acaba
mmervees Densofficial tekrar merhaba ben şerife hanıma gidiyorum doğum ücretini bu hafta sordum 15bin dedi egepolde 12bin istemişti toplam 27.000 ₺ ye geliyor maalesef 😔
Nagish17 Ben çiğli bölge eğitime gidiyorum ve dr umdan da çok memnunum, ilk doğumumu da orada yapmıştım umarım yine memnun kalırım
Nagish17 Dr, Şerife dikayak çalışmasını çok beğendiğim bi dr, daha bir dr secmeyenler bence ona da bir fiyat sorabilirler
mmervees Nagish17 bende şerife hanıma gidiyorum cok çok memnunum 9unda randevum var 35 haftalık olduk gittiğimde doğum ücretini vs soracağım hastane olarak Egepol demişti orası 12 bin dedi bizede bakalım hayırlısı sağlıkla gelsinlerde:)
Mrv2525 Ben ilk doğumumu karataşta yaptım şimdi nasipse ikinciyi düşünüyoruz yine aynı doktoruma gidicem benden sonrada tanıdıklarımı yönlendirdim onlar bile birçok kişiyi yönlendirmişler harika bir doktor 20 bin civarı bir fiyat sanırım doğum doktor ece uslu ❤️