Raziye_artrk Kızlar 16 haftada kasık bel ağrısı oldumu nıemmi doktum magnezyum c vitamini verdi telefon üzerinden görüşme yaptım kontrol bir hafta var giddip gitmemek arasında kaldım normalmi bu kasıkta ağrı batma şiddetli değil birazda bel ağrım var
Likayolcusu Raziye_artrk bende aynısını yaşıyorum 16+5 bizimde daha çok bel ağrım oluyor ama şiddetli adet sancısı gibi de arada karnım ağrıyo 🙁 artık alıştım doktorlar hep normal diyor 🥲 benim ikiz gebelik bide bende artık normaldir diyip uzanıyorum
KayraKuzusu Bizde 15+5 iz aynı şekilde benimde ağrılarım var doktorum normal olduğunu rahmin ve bebeğin büyüdüğü için ağrı olması normal dedi kanaman yoksa endişelenme 🩷
Raziye_artrk Likayolcusu @KayraKuzusu rabbim tek öylr olsun sağlıklıca alalım bebeklerimizi kucagımıza