Kubradvc öncelikle üzülme….. ben ikinci kez catlatma iğnesi oldugunda bebegim tutmuştu simdi 30. haftaya girdik cok şükür ilkinde cok düşünmüştüm heyecan vardı stres vardı ve igneden sonra iliskiye dikkat ettim olmadı…
ikinciyi anlatayım kafamda biraz vazgecmistim daha sakindim igne yapılmadan bir gun once mutlaka ilişkiye gir içinde sperm yaşama suresinde bulunsun. igne oldugu gun ve sonraki gunde de mutlaka ilişki olsun… daha sonra iki.gunde bir … varsa eger 14 15. gunde testte silikte olsa çıkıyor 💙 ama bu surecte bol dua sakinlik guzel beslenme rahat ol ve duzenli ilişki… olacaktır Allahın izniyle Rabbim isteyen herkese nasip etsin bende bebegimi sağlıkla kucağıma alayım inşallah iyi geceler 🌸