Kyagci38150 ben 9+2 günlük hamileyim. Transfer oldum öyle Hamile kaldım. Bize hangi ilaca kaçıncı haftada bırakacğımıza dair bir liste veriliyor. Ultrasonda 1 hafta önden gidiyor benim hatta. Hemşireyi arayıp sordum sizin dediğiniz tarihe göre mi bırakayım ilaçları ultrasona göre mi diye, bizm dediğimiz tarihe göre ilaçlara devam edin dedi. Böyle bir hata yapmayın o yüzden ilaçları bırakmak gibi. Benim tam tersi oldu, daha sakin bir insan oldum bu süreçte. Normalde daha sinirli biriyim. İlaçlarla ilgisi yok yani. Aynı ilaçları kullanıyoruz