Bug-lem54 Doktor İbrahim çelebiye giden varmı kızlar doğumumu orada yapmayı düşünüyorum aranızda giden varsa yardımcı olurmusunuz hastane fiyat bilgisi flan
Xyz16 Bende Ayfer hanıma gidiyorum 6 sene önce ilk dogumumda orda olmuştu Allah nasip ederse gene orada olucak.Normal doğum 8000 TL sezeryani tam bilmiyorum