Firdevsdurusko 4 haftalik gebeyim doktor muanesine gittigimde bana iki kese var felan demedi cunku girmem ile cikam bir oldu 2 yasinda bir kizim var o kadar cok agliyorduki keseyi gorup kalkmam yetti olsun canin saolsunda fakat ultroson kagidina bakinca iki kese var gibi gozukuyor kuzenimin ikiz cocuklari var o bana soyleyince acabami dedim bir sonraki kontrolde doktora soracagim varsa soyler satende sizinde fikirlerinizi almak istedim src=“https://mutluresim.com/images/2023/02/03/O4A9u.jpg” alt=“O4A9u.jpg” border=“0”></a>
Likayolcusu Firdevsdurusko yansıma olabiliyor canım benim ikiz gebelik ama ultrasonda 3 kese varmış gibi görünüyor doktor yansıma olduğunu söyledi 🥰 kalp atışını duymaya gittiğinizde anlaşılır sizinde kesin olarak