Senemkaya64 bende de kan uyuşmazlığı var 1 hafta önce doğum yaptım bebek benim değil babanın kan grubunu taşıdığı için kalçadan bir iğne yaptılar bu kadar eğer bebek senin kan grubunu taşırsa yapmıyorlar bide ilk gebelikte değil sonraki gebeliklerde sorun olabiliyor o çok önemli biley değil yani