Nurguuulll Kızlar 36+1im nstde sancım çıktı yatış verdiler sabah sezeryana slcaklar bebeğim küveze girer diye çok korkuyorum😖🙁
YaseminBatrk Nurguuulll riskli dönemi atlatmissiniz inşallah sağlıcakla doğar minnos kaç kg dedi doktor bebiş için. Bir şey demedi mi
BBuseY Nurguuulll haftası iyi canım küveze inş gitmez🤗 ama aklıma takılan her sancısı çıkanı sezaryena mı alıyorlar anlamadım orasını ? Neden sezaryen dedi ki suyu mu az ?
Nurguuulll Nuryavuz bir parmak açılmam var canım suyum az birde bebiş makat geliş sezeryan kaçınılmaz anlayacağın
Minigim--2 Nurguuulll hayirlisina dua et canım benimde erken olmuştu ilk gebelikte 5 gün kuvezde kalmıştı
walkimdet Nurguuulll bende 36+6yım canım bugün düzenli sancım ve açıklığım çıktı yarın gidicem bende bakalım ne yapacaklar sağ sağlim inşallah
gkcnn Nurguuulll 36+2′de 2900 doğdu bebeğim sadece 2 saat kaldı küvezde şimdi çok şükür sağlıklı sıhhatli yanımda üç buçuk aylık olduk sizde içinizi ferah tutun rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin