yenibirannis adet ağrısı dediğimiz zaten rahmin kasılıp gevşemesidir. Bebek oraya yerleştiği için rahimde ister istemez değişiklikler oluyor ağrı hissetmen normal daha ne ağrılar görceeen😂 7.ayımdayım hala ay döngülerimde adet sancısı çekiyorum normalde adet olacağım tarihlerde yani