İyi geceler kızlar dün biraz lekelenme gibi oldu bugün fındık büyüklüğünde yoğun kahverengi bir leke geldi başka bir şey yok 33.haftadayım erken doğum olur diye endişe ediyorum aynı durumu yaşayan var mı nişan olup olmadığını nasıl ayırt ederiz sabaha kadar zor beklerim doktora danışacağım sizin fikrinizi almak istedim endişe ediyorum