Burcuu129 Bende evde çok sıkılıyorum 15. Haftadayım. Akşamları eşim gezdiriyor beni sağolsun ama arkadaşlarım hep başka şehirde burda yalnızım 😔 Görüştüklerimizde sağolsun habire akıl veriyorlar onu alma bunu böyle yapma 😒 kendi yeğenime bile karışmamış insanım her kafadan ses çıkıyor. Allah’a şükür okuyorum asla bilinçsiz olamam yapımda yok ama insanlara anlatamıyorum. Sonra da herşeyi lüks istiyor görmemiş gibi gözüküyorum. Fikrimi söylediğimde ay bende mi doğursam tekrar diyor çevremdekiler 😒 e doğur arkadaşım sende kim diyor yapma diye 😒 bide eşimin yanında Doğum muhabbeti yapıyorlar yok oranı bozdurma sezeryan ol bilmem ne. En iyisi yalnızlık ya boşver 😒