Suyldz06 Kızlar ben çatlatma iğnesi olalı 18 gün oldu. Beta baktırdım dün ve sonuç 223 çikti. Sizce kaç haftalığım değerlerden bir şey anlamadm
Minikmucizelere Suyldz06 en sonki adet tarihinin başlangıcı sayılıyor ne zamandi son adet başlangıcınız
hunilimom Suyldz06 son adet tarihine göre hesaplıyor canım beta herkeste farklı cunki ben 317 ile öğrendim son adet tarihine göre 4 haftalikti
Sevvl Mavi11 evet biz bunu biliyoruz zaten sorduğu şçin cevapladık benim zaten beta bakılmadı doktorum sağlıklı gebelık kendını bellı eder dedi baskada yukselıs bakılmadı
atlasinannesi_ Mavi11 doktorum bana ilk gittiğimde son adet tarihimi sormadı direkt beta sonucuna göre 2.5 haftalık hamile olduğumu söyledi daha sonraki kontrolde tekrar kan testi verdiğimde ultrasonla keseyi görmeden önce adet tarihimi sordu 6 haftalıkken
Tubatgn Suyldz06 Uygulamanın daha fazla bölümünden bilgilerini düzenle son adetin ilk gününü soracak girersen otomatik haftan ortaya çıkar canım.
Idrnm Bu işler hiç belli olmuyor Dr gidip öğrenene kadar mesela benm sat 2 gün gecikti kan verdim beta 990 çıktı, meğer ikizmis :)
Suyldz06 Idrnm benim önceki gebeliğim ikizdi benimde yüksek çıkmıştı 😊 ben normal de hesaplayabiliyorumda tedaviyle hamile kalıncada aynı şey geçerli oluyor mu onu merk ettim sadece 😊
Suyldz06 Zeynepz evet sanırım. Tedaviyle hamile kaldığım için acaba değişiyor mu diye merk ettim sanırım değişmiyormuş 😊
Mavi11 atlasinannesi_ demekki baktıgı ekranda gördü ordaki yazılandan hesapladı mutlaka bi bildiği vardır.