Hayatimın hatası oldu kendisi bence hastası çok fazla inanılmaz bıkmış mesleğinden ilk gittiğimde çok beğendim, kanamam oldu panik olunca bana bakmak istemediğini söyledi ve tersledi :) siz bilirsiniz herkese tutumu aynı değil sorun bendedir belki de çok korkmuş olmam telefonlarıma asla cevap vermemesi belki bana fazla gelmiştir alerji olmamama rağmen durduk yere alerji ilacı yazıp bu ne için dediğimde bigün olursan kullan demişti :))))) Allah bidaha beni kendisinin eline düşürmesin😅