Ikra33 36 haftalık hamileyim. Karnimi aşağıda hissediyorum ve hareketlerde azalma oldu. Aynı zamanda hareketler güçsüzleşti. Sizde bu haftalarda aynı probleri yaşadınız mı kızlar.
anie Ikra33 bende 36+2 deyim eskisi kadar çok hareket etmiyo yeri daraldığı için evet ama edince de canımı acıtacak kadar hoplatıyo canım meyve ya da tatlı yiyip uzat ayaklarını öyle dene istersen birde
Sevil25 Doktorunuza danışın. Benim de bu hafta 36du hateketlerde azalma oldu. Dr gittigimde bebeğim kilosu geçen haftaya göre güzeldi ve yeri daralıyor. Hareketleri varsa tamamdır diye düşünüyorum. Yine de ihmal etmeyin 🧚
Ikra33 Sevil25 3 gün önce gittiğimde herşey normaldi. Hareket ediyor ama az ediyor. 6 Şubat’ta tekrar randevum var. Acaba yeri daraldığı için mi bu şekilde
Sevil25 Ikra33 tahninen kilo aldığı ve yeri daraldığı içindir. Tabi hiç birimiz doktor değiliz tecrübelerimizi yazıyoruz. Siz yine de ihmal etmeyin 🥰