Deniz34 canım 39+5 im, bebişim 3.500 kilo doktor çarşamba gel dedi bana da 😂😂 kendimi okudum biran dejavu oldum 😅
Nişan gibi birşey geldi ama ne gelen var ne giden ne bel ağrısı....
artık saldım doğum için verilen tarihten 1 hafta sonra doğuracakmışım gibi kendimi inandırdım
Her gün birileri arayıp daha doğmadı mı diyor onlarada ileri tarihi verdim yanlış hesaplamışım dedim aramalar kesildi rahat ettim 😀😂😂
Doktor sen istemedikçe suni sancı veremez o yüzden yarın doktora gidelim bence 👶🏻