Benim üçüncü gebeliğim iki tarama yüksek çıktı trizomi 13 18 ve 21 perinatoji takibindeyim riskli gebelik benim plesanta kanama var 16 haftalıkken sıvı verdim çok şükür bir şey yaşamadık ön sonuç iyi geldi doktorum bana ikinci çıkacak olan önemli dedi ve bende kalbimde aritmik sorunu var iki hafta da bir doktora gidiyorum çok yoruldum Allah’ın izniyle sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin.