yuksell07 aşılamanın 4000₺ ücreti vardı çip bebek yöntemiyle yapıldı aşılamam vitaminler biraz pahalıydı benim iğneler için rapor çıkardı doktorum 2 kez iğne aldım 840₺ falan tuttu 10 gün muayene ücreti geçerli oluyordu kontrolleri ücretsiz yaptırmış olduk aşılama gününe kadar iğneleri kullanıp 2 3 günde bir doktor çağırıyor kontrole gidiyorsunuz yeterli boyuta gelince çatlatma iğnesi ve 36 saat sonra aşılama işlemi yapılıyor