Kızlar ben 75 B südyen kullanıyorum malum gebelikten büyüdüler südyensiz geçirirsem göğüslermn sarkmasından korkuyorum sizler bu süreçte nasıl südyen kullanıyorsunuz gün içinde hep südyenle mi geziyorsunuz gerçekten bu benim için çok önemli bilgilerinize ihtiyacım var