Oznr68 Kızlar 31+4 günlük olduk karın ağrım var geçmiyor hafifleyip bi anda şiddetleniyor. Biraz geçti gibi ama bebek hareket ettikçe yine ağrıyor aynı sorunu yaşayan varmı aranızda
Sinemtun Ayni şekilde iki gündür karın ağrısı ve batma hissi vardı hatta uyuyamadım bile 34 haftalık acile gittim bugün sancı mi acaba diye idrar yolu enfeksiyonu çıktı Sağlık ocağına gidip bi test yaptırın isterseniz geçmiş olsun
Oznr68 @Sinemtun Çok geçmiş olsun sizede 2 gün önce sağlık ocağında kan ve idrar verdim hemşire bişey çıkarsa ben sizi ararm gelmenize gerek yok dedi aramadı ama ben sonuçlara baktığımda idrarımda hafif kan çıkmış bende herhalde önemli bişey değildir dedim hemşire aramayınca tekrar gidip bi idrar tahlili yaptırayım
Sinemtun Benimde geçen hafta lökosit sinirdaydi artmış heralde dün 9 olarak çıkmış ilaç tedavisi yaptı bı baktır sen yine de