Merhaba kızlar. 31 ocakta ikili tarama test sonucumu almak için doktora gittim. Kombine riskim ve yaş riskim cutt off değerinin altında. Fakat ikili test riskim 1:50 çıktı. Ultrasonda herhangi bir anomali yok. Ense kalınlığı, burun kemiği her şey normal. Doktorum içimiz rahat etsin diye fetal dna testi önerdi ben de yaptırdım. Şimdi sonuç bekliyorum 15 güne çıkacakmış. Ama günler bana geçmiyor üç gündür ağlamaktan perişan oldum. Başına böyle birşey gelip sonucu temiz çıkan var mı lütfen bana moral verin 😔