Merhaba arkadaşlar. 8+6yız Şükran hanıma gittim iki kez ama sabit bir hastane olmaması konusunda endişeliyim. Normal doğum istiyorum birde sanırım sezeryan oranı yüksek bir doktor. Aslında çok tatlı bir kadın ama muayeneleri çok hızlı yapıyor sanki hemen bitse de diğer hastayı alsa gibi. Bu his beni rahatsız etti. Odada kendimi hemen çıkmam gerekiyormuş gibi hissettim sormak istediğim şeyleri bile soramadım😐Dr. Zeynep Elmalıya giden var mı? Varsa memnun mu? Yorumları çok iyi görünüyor ama birinci ağızdan dinlemek istedim.