Merhaba 7.haftalık hamileyim. Doktorum rahmimin ters olduğunu söyledi ama sorun yaratmayacağını belirtti. Sadece görmekte zorlanıyoruz arkada olduğu için. Bu hafta kalp atışı duymayı bekliyorduk bir ihtimal doktorum beklemek istemezsen vajınadan ultrasonla muayene edebilirim dedi ama bir hafta daha bekleyelim bence dedi bende bekleyelim dedim eğer ki haftaya yine duyamazsak alttan ultrasonla muayene edicem dedi. Alttan muayeni düşüğe sebep olduğunu duymuştum doğru mu zararı var mı sizce ne yapmalıyım?