Cinar_srlcik Arkadaşlar merhaba ben7+2 de gaz problemi olanlar var mı. Bide karın şişkinliği normal mi
Snycbn Cinar_srlcik ben de 12. Haftaya kadar bu problemi yaşadım folik asitten de olabiliyor ne zaman kullanmayı bıraktım o zaman normale döndüm