Ladyss Kızlar merhaba. Eşimin sperm testi sonucunda 300 milyon sperm var, Ancak normal yapılı yüzde 5. Sizce az mı? Doktor bir şey demedi. Ne yapacağımızı bilmiyoruz
Busraaa1014 Ladyss Bizimde aynı tahlil istendi fakat eşim cekiniyor ve yapamıyor tahlili umarım bizimde ikna olur ve bakılır
ikizannesi1201 Ladyss benim eşiminde çok düşüktü birinci testi. İkincisinde biraz daha iyi çıkmıştı. Hatta eşimin testi sizinkine göre baya kötüydü yani. Biz doktor doktor gezdik ameliyat aşılama vs dediler bizde yorulduk aman biraz unutalım dedik ve bir ay geçmeden hamile olduğumu öğrendim🙏🏻Stres çok önemli bu testi verirken stres yapmaması lazım sonucu çok etkiliyor…
Patito__ Ladyss cnm testiniz Allahin izniyle cocuk icin fazlasiyla yeterli burda onemli olan hiz ve morfoloji sizinkinden cokcok kotu olup hamile olan cok kişi gordum burda yıllardır yinede ek takviye iidir keciboynuzu kuru veya özü tavsiye ederim Ayrica uzun yillr deniyorsaniz sizede rahim filmi troid prolaktin ve hamilelik icin degerlere baktirmanizi ravsiye ederim Bazen erkekde problem olunca birazcik ondan saniyor cift yillr sonra anlasiliyor kadinda rahimde bir sorun oldugu vsvs
Turuncubebik Ladyss bu 1 yıl önceki test:/ yenilemediniz mi? İleri hareketlilik vs okunmuyor Sadece sayı değil morfoloji vs de değerlendirmek lazım ama yazılar okunmuyor. Ayrıca dr bişey demedi derken sorun görmediği belkide yada sonucu göstermediniz mi
Umutlabekleyis Ladyss hareketsiz sperm sayısından yola cıkarak sperm sayısıda fazla bu cocuk olmayacak bi değer değl bence ama iyi bi ürolojiye gidin ki tüm testler yapılsın
ikizannesi1201 Ladyss yani korkmayın baska doktorlara gidin birde bence. İnşallah tez zamanda güzel haberler alırsınız💕
Ladyss Patito__ hepsine baktırdım, rahim filmi de çektirdim her şey normal. Bakalım nasip bu ay Mfk takviyesi aldım inanıyorum olacak inşallah 😍
emir_01 Ladyss rabbim kucaginizi bos birakmasin ben 20gun kullanabildim depremden dolayi ilaclar evde insallah hamişsinizdir