zipzipbebek erkk doktor bsy dedi mi
3kuzuAnnesiyim kıza benziyor dedi
Seddakum 15 hastalıkken gittim erkek dedi ama hala net değil benzetti sadece
zipzipbebek kaç gr sizin doktor bana onu söylemeyi unuttu
Hayat-07 ben de sormayı unuttum
3kuzuAnnesiyim Bize de bakabilir misiniz 😊
Selbi33- kiz
Selbi33- kaç haftalık bebeğiniz burda
3kuzuAnnesiyim bakalım yazarım buraya cinsiyet belli olunca cnm
bize de bir tahmin gelir mi :)
3kuzuAnnesiyim çok teşekkürler 😊
Kubraa_t 15+6
Selbi33- doktor cinsiyet hakkında yorum yapmadımı 15 haftada
Selbi33- Bizde burda 12 haftalığız şuan 15 haftalığız cinsiyeti öğrenemedim
Hayat-07 ne kadar boyu. Bende 12 de gittigimde 7 cm mis uzun demisti doktor:)
3kuzuAnnesiyim bizimde öyle boyu uzunmuş
Kubraa_t çıkıntı vs yok gibi
Hayat-07 bacağı açık değilki cnm doktorda oyuzden bakamadı
3kuzuAnnesiyim Bana da bakar mısınız ☺️
heg33 kiz