kadertugrul7
Çok teşekkürler
Arkadaşlarımdan, akrabalardan bebeği normal olarak doğuranla , sezeryan olan birinin vajinası çok fark ediyor diyorlar, acaba normal doğuma karar vermekle yanlış yapıyorum düşüncesine ara sıra kapılıyorum
Ama duyduklarımdan o kanaata geldimki, her kesde özüna has oluyor ve de en kötüsü her bir şeyin çaresi vardır değilmi? :))