Gmz12 Kizlar bazen cok güçlü hissediyorum hareketlerini bazende normal hissediyorum gün güne degisiyor sizde durumlar ne
Nazlican46 Gmz12 ayni şekilde benimde bazen inanilmaz tekmeler atiyor canımı yakıyor bazen hafif bazen duraksiyor degisiyor hep
Hallerimvarbenim Gmz12 Benim oğlum çok çok hareketliydi ama artık yeri daraldı sanırım eskisi kadar şiddetli değil hareketleri
Gmz12 Nazlican46 biraz rahatladim canimkorkuyorum bende biseyler tersmi gidiyor diye doktoruna sordunmu peki
Nazlican46 Gmz12 yok ben sormadım ama bence normaldir çünkü bu haftalar böyle oluyormuş öyle duymuştum başka postlarda
Seymasahinyildiz Hareketli olması güzel dedi doktorum korkmayın bence canımızı yaksa da bazen o iyi olsun diyoruz annelik delilik malum🥹🥹