YagmurAnnesi Cey-cey hemşire yönlendiriyor. 32 de girdiğimde sağına yat dedi. Bugün 35 de tekrar gittim hangi tarafa rahat edersin dedi bende sağ dedim. Yani yan yatıyorsun canım.
berceste5155 Cey-cey ben son nstye kadar hep sırt üstü yattım son girdiğimde bebeğin kalp atışları düzenli olmayınca yan yat dedi ebe
[silindi] Cey-cey sırt üstü yatmak bebeğin nabzını çok etkiliyor o yüzden yan yatmak doğrusu. Benim ilk doğumumda hemşire sırt üstü yatırmıştı bebeğin nabzı düştü birden müdahale etmek zorunda kaldılar😑 neyseki doktorum geldiğinde el atmıştı olaya😅
Babykalamar Cey-cey istedigin gibi beni duz yatiriyordu hemsire dedim 10 saniye sonra nefes darligi cekiyorum sagima yada soluma yatsam. Sagima yatarsk cektirdim sen nasil rahat ediyosan oyle yatiriyolar
cannjuuu Bi kere gittiğimde sağ bi kere sol yatırdı makinenin durduğu tarafa göre yattım zaten özellikle sol ya da sağ değil ama yan yat dediğini hatırlıyorum hemşirenin. Sırt üstü yatırmıyorlar nabzı çok etkiliyor düz yatmak