Mnreyaren Sorum size anneler 33. Haftada kilo ve boy ne durumda? Ben dün gittim 2.315 gr 47 cm tombiss olucak dedi doktorumuz.. sizde durumlar nasil?
2baybannesi Mnreyaren Mart erkek annesiyim 🙈 en son 31+4 de gittim 1800 gram 44 cm di ilk kızım da sezeryan oldum 39. Haftada sezeyan olucam bunda acaba nasıl olucak zayif mi diye merak ediyorum ama doktorum gelişimi iyi dedi 🤷🏻♀️
Nilgunaksudizdar Mnreyaren biz 33+4 olduk 1900 dedi kilosu 10 gün geriden geliyor suyunda biraz azalmış takibe alıcaz ona göre sezeryana alabilirim dedi 🥺😔 başına böyle bişey gelen var mı bişey olmaz değil mi bebeğime
Seyma5555 Bende 32+1 deyim 2 gun once gittim 42 cm 1870 gr dedi haftaya tekrar gidicem bakalim ne olacak
Duyguch01 Nilgunaksudizdar bana da bu şekilde söylediler. Kol bacak boyunun haftasına göre kısa olduğunu söyledi. Son Ultrason fotoğrafında FL ve HL değeriniz kaç yazıyor ?
Minigim--2 Mnreyaren 32 +0 gitmiştim 1956 Gr demsiti haftasıyla uyumlu güzel demişti şeker olduğu için kontrollü gidiyor 34+1 de gidicem önümüzdeki salı günü bakalım kaç olmuşuz boyumuzu sormayı unuttum ben 🤗
babymomy12 Mnreyaren Kız benim 30. Haftada 2150 gr dı 🙊🙊😂 cumartesi kontrolümüz var bakalım 3 kg oldu herhalde 33 e girdik 🥹😂 ben kilo almadan hamileliğimi bitiricem yediğim bebişe gitmiş 🫣
Skrn1 32+5 te gittik bizde en son 33+3 üz şuan karın çevresi 1 hafta geriden geliyor dedi doktor kilomuz 1892ydi en son boyu da 42 cm 🙂
AsyaveAnnesiii Mnreyaren 31+3te gittim dün ama doktor ultrasonda 32 görünüyor dedi tam 2 kilo 40 cm demişti bi daha 35te gideceğiz kaç olur bilmiyorum hiç şuan normal haftasıyla tam uyunlu dedi doktorumuz