Kiwi12 ben de Pendik medipolde Aytekin hanıma gidiyorum öneri üzerine gittim. Numarasını veriyor ve yazdığımda geri dönüş yapıyor ve açıklayıcı cevaplar veriyor. Arkadaşlarımım bir çoğu forumda ismi geçen doktorlara da gelmiş hetta isim vemeyeyim birisi asla normal doğuramazsın demiş sonra nöbette Aytekin hanıma gelmiş Aytekin hanım normal doğurtmuş