Selam anneler size Bi sorum vardı :)
Siz hamileliğinizin başlarında bebeğinizi hangi tarafta hisssediyordunuz? Sağ mı sol mu? Doğruluk payı tabii yok ama sol tarafa kız, sağ tarafa erkek deniliyor. Sizede sormak istedim bakalım siz nerede hisssediyordunuz ve cinsiyetiniz ne oldu? 🥰🥰