23+2 deyim , kronik faranjit rahatsızlığım var ilaç kullanamadığım için 1 aydır atlatamadım viral enfeksiyon a dönmüş öksürük balgam nefes darlığı burun tıkanıklığı yaşıyorum , bugün buhar verdiler acilde fakat 3 gündür hiç bir kokuyu ve tadı alamıyorum, napsam koku ve tat duyum geri gelir (nane limon deterjan parfüm en keskin kokuları bile alamıyorum, sarımsak tadı bile alamıyorum düşünün 🥲