Kızlar 33 haftadayım dişlerim sızım sızım sızlıyor bildiğin bide dişim kırıldı acayip ağrı var kaç yeri aradım illa doktor yazılı imzalı kağıt verecek diyor pazartesi kendi doktoruma gidicem zaten sorucam ama devletten randevu alsam doktor izin verirse bakarlar mı kanal tedavisi fln çekme dolgu gibi bilgisi olan Var mı