Ben 13 haftaligim bende de miyom var 5 cm olmuş daha önceden özele gitmiştim doktor normal doğuma engel olmaz dedi ama 13+4 de devlete gittim doktor direkt sezeryan olursun dedi. Ben kabul etmek istemiyorum o umuxeki ay başka doktora soracağım inşallah. Daha az evvel Serkan Karaismailoglunun instagramda paylasimini okudum normal dogumda bebeğin sağlığı bile daha iyi oluyormuş o rahim yoluda aldığı yararlı bakterilerden bence olabiliyosaniz son ana kadar vajinal doğumu düşünün mecbur kalmadıkça sezeryana başvurmayın , hem hormonların etksii geçince miyom kuculuyormus , belki soğan kürü vs şeklinde kurtulursunuz