Tonton Merhaba 7+4 günlük hamileyim ilk kez ultrasonla bakıldı. Sağ tarafımda 7 cm kist varmış daha önce başına gelen oldu mu. doktorum 7 cm büyük dedi çok endişeliyim
Hilal-95 Tonton bnmde gebeliğimde okusan 6 cm bir kistim vardı doktor bna gidecek demişti 10. Haftada yoktu gitmiş bebek yedi onu dedi doktorum şok olmuştum bazıları gidiyor canm üzülme
Sahnedekimadam Yumurtalık kisti mi çeşidini söyledi mi canım? Benim çikolatalarım var , iki tane.. gebelikte büyümüyor aksine küçülüyor korkacak bir şey yok🙏🏼
Tonton Hilal-95 ben gebelikten önce ultrasonla baktırmamıştım onun için gebelikte mi oluştu önceden mi vardı bilemedik. Önceden vardıysa da geçer mi acaba?
Sahnedekimadam Tonton Gebelikle geçer diye düşünüyorum, bebiş ya da senin için sorun teşkil etmiyor ama için rahat olsun