As06 Pembe ve mor renkli olanı var sabunlu olanın ikiside aynı, hem agdada daha hijyenik hemde çok rahat, ben birde kullanırken köpük kullanıyorum dahada pürüzsüz oluyor, daha önce agdada denedim sadece cıkıs süreleri farklı, jiletle 1 haftada uzuyosa adayla 2 haftada uzuyor yani, ki ben her banyoya giriş te üstten geçiyorum çıkmış çıkmamış derdide olmuyor böylelikle, boşu boşuna etinide sarkıtmıyosun, agda yaptıranlara bak 45.50 yasında her yer sarkıyor çekmekten🤗