Lamiya_Deniz Salam qızlar, qan laxtalanmasının analizin verdim bu dəfə həkim deyir biraz çoxdur bu səbəbdən iynə yazıb 10 gün Kleksan, qarına vurulmalıdır 🥲 23 həftədi hamiləlik Kiminsə başına gəlib?
arirangg Lamiya_Deniz Anladığım kadarıyla kan pıhtılaşması var ve iğne kullanman gerekiyor. Ben de hamileliğimin başından beri kullanıyorum. Göbek deliğinin 4 parmak kadar sağına veya soluna yapıyorsun. Her gün aynı saatte yapmak önemli.
Lamiya_Deniz arirangg evet doğru anladınız. Bi kaç kez türkce soru verdim ama hiç bi cevap gelmediği için artık düşündüm belki azerbaycanlı kızlar görür. Peki her gün iğne kullanıyormusunuz gerçekten? Bana 10 gün kullanmamı söyledi amma sıkıldım artık daha 7 iğnem kaldı. Bide ben kendim vuruyorum iğneni ama izi hiç kalmıyor bu normal mı? Bi kez doktorum yaptı bana göstermek için ve onun vurduğu iğnenin izi hala duruyor, acaba ben mi yalnış yapıyorum diye düşünüuorum. Sizde kaç haftalık? İn şa Allah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤍
arirangg Lamiya_Deniz Amin çok teşekkür ederim. İnşallah hepimize sağlıklı şekilde kucağımıza almak nasip olur. Evet, ben her gün yapıyorum ve hamileliğim boyunca yapacğaım ben. Morarma olmamasında bir sorun yok. Benim de bazen iz oluyor bazen olmuyor