Staystrong ben sezeryan oldum ve çok memnun kaldım, bide devlet hastanesinde yaptım doğumumu🥰 sakın kimseyi dinlemeyin, normal doğumunuzu bekleyin zaten bebek kendi seçiyor nasıl geleceyini. Normal dogumunda sezeryanında kendine göre zorlukları vardır Allahtan güzel, kolay doğum dileyin sürekli