Hayırlı akşamlar kızlar size hikayemi anlatmak için geldim 😓 gebeliğimin 5 ayına kadar hiç bir sorun sıkıntı yaşamaksızın giderken normal rutin kontrol için gittiğim gün açılmamın olduğunu hemen serklaj yapılması gerektiğini söyledi doktorum 20 haftada sonrasında ilk hafta herşey yolunda gitti sıkıntı yoktu 22 haftada efeksiyon çıktı devamında kanama derken 23 haftanın ilk günü ölü doğum yaptım rahim ağzı yetmezliği var dediler ve bebeğimi kaybettim şuan 10 gün oldu doktorum iki ay sonra tekrar gebelik düşünebilirsin dedi bu kez 14 haftaya gelmeden dikiş atılacak dedi rahim ağzına benim gibi yaşayıp tekrar gebeliğinde erken yaptırıp sağlıkla kucağına alan var mı bebeğini