Merve95
Kesinlikle kullanmalısın. Benim 2.70 lerde idi yanlış hatırlamıyorsam aynı ilaca başladım sonra 3 de oldu 2 nin altına da düştü. Yalancı tiroid de olabiliyormuş. Benim doktorum her ay düzenli kan tahlilinde değerlerine baktırdı. 16. Haftalarda falan Endrokrinoloji ye yönlendirdi. Onlar da aç karnına kan aldılar aynı zamanda haşimato ya da bakıyorlar detaylıca anlatıyorlar. Tabi doktorun da çok önemli. Çünkü çoğu özel de yapılsın diye bi sürü şey çıkarabiliyorlar. İlacını düzenli aç karnına içmelisin en az kahvaltıdan 1,5 saat önce tavsiye ediliyor.