Kizlar ben ikinci çocuğuma hamileyim çok şükür.12 haftaya girdik sayılır.adet olmamak dışında hiç bir belirtim yok.foliik asit kullandım bir süre.ama doktorun verdiği diğer ilaçları almadım.suan maddi sıkıntılardan özele gitmedim ikidir devlete gidiyorum.hic bsey sormadan yardımcısı reçeteyi veriyor.ne yazdınız diyorum git eczaneden al kullan diyor.eczaneden sordum folik asit,bulantı ilaci,demir eksikliği bilmem ne ilaçları yazmış.bende onları almadım. Çünkü folik asit bile zor içiyorum hap yutma sorunum var yutamiyorum midem bulanıyor gün boyu kendimi iyi hissetmiyorum.bende ilaç kullanmak yerine araştırıp düzenli sağlıklı beslenmeye çalışıyorum.yogurt süt meyve ceviz vs gibi. Sizce yanlış mı yapıyorum illa kullanmam gereken takviye var mı.ozele cinsiyet için gittiğimde sorucam ama burda da sormak istedim.hic ilaç kullanmadan gebelik geçiren var mı