Evet bebek büyümeye başladığı için baskı yapıyor. Ben 20+0 olacağım yarın kısmetse. 2 hafta önce doktora gittiğimde aynı şikayeti söyledim sağ tarafta ağrı diye bebek baskı yapıyor normal dedi. Şimdi o ağrı geçti bel ağrısı geldi yerine yan boşluklarım ağrıyor. Kasık ağrısını tercih ederim ama epey ağrıyor🥺