Wxn008 şuana kadar 7 doktor gezdim 2 si ameliyat dedi diğerleri gebeliğe engel değil dedi gebe kalmam gerektiğini eğer kist sabit kalırsa bile doğum anında alırız birkaç sene tekrar etmez sonra ilaç kullanırsın dediler bana ama tüplerim açık benim canım kuzeninin tıkalı olduğu için demişlerdir