Senoss5334 Merhaba kızlar bugün 10. Haftaya girdim. Biraz önce kahve rengi akıntı geldi adetin son zamanlarında gelen gibi. Kaç gündür cık kustugum için serum alıyorum. Korktum başına böyle bişey gelen oldu mu agrım yok eşimde işte arayıp telaşlandırmak istemedim acil yardımm
Deletedmom434 Senoss5334 hamileliğin hiç bir evresinde kanama,lekelenme normal değildir normal diyerek bir durum var ise kimse vebal almak istemez iyisi mi siz bir hastaneye görünün
Zeyneb99 Senoss5334 selam canim bende de 10 haftamda boyle akinti oldu 1 hafta devam etdi doktor ilac yazdi ama sende doktora gorunmelisin yoksa acilisa neden ola bilir
Zeynozeyyo Canım ben de altıncı haftam da ve 12. haftam da aynı lekelenme yaşadım mutlaka doktora gitmelisin Çünkü prog Están vermişti