Bende aynı şekilde 40+4 olduk oğlum gelmeyi düşünmüyo galiba ne bi ağrı ne bi sancı hiçbişey yok🫠 artık yorulduğumu hissediyorum, ağlıyorum gece gündüz psikolojim mi bozuldu yoksa anne psikolojisine mi girdim anlamadım🥲 bugün doktor randevumuz var bakalım ne diycek🥲🫠