İyi akşamlar bugün doktora gittim 36 haftalık gebeyim ve normal doğum byapmak istiyorum bebeğimin kilosu 3100 gram ve daha 1 ayım var doktor biraz önde gidiyorsun dedi ve doktorum ben ısrarla normal doğum yapmak istiyorum ilk gebeliğim ama doktorum sezaryan olsa daha iyi olur dedi ve bebeğin kilosu artacak dedi sizce ne yapmalıyım bu tür bâsina gelen anneler varsa paylaşabilir mi