Esmer_Aliyeva 7 haftalık hamileyim….2 gündür ateşim var.ilaç alıyorum düşüp kalkıyor..Kayınvalidem sirke sürdü yine olmadı..bebeğe bir sorun yaratırmı.?.Üstelik bir bebeğim var ve süd veriyorum..ne yapacağımı bilmiyorum artık.
hilaltrkgl Esmer_Aliyeva cnm bnde hamileyim doktor çok çıkarsa ateşin calpol iç demişti o çocuklsr için olduğundan hamilelkte zarar vermezmş ama çk çıkarsa iç dedi doktor
Gln0110 Esmer_Aliyeva ben de 11-12.haftalarda hastalanmıştım. 39 a kadar bi şey yapamıyorlar. Sirke sürmeyin o daha da çıkarır. Çoraplarınıza limon sıkın ama böyle baya olsun sıkınca suyu çıkıcak derecede. Onları giyin, ben öyle yapmıştım
Ndt Esmer_Aliyeva çok geçmiş olsun. Benimde hamileliğin başında sizin gibi olmuştu. Sadece parol içtim. Yataktan kalkacak halim yoktu. Allah razı olsun kayınvalidem kızımı evine götürdü iki gün bende dinlendim. Ama benim doktorum geçmezse dahiliyeye görün gerekirse antibiyotik verirler demişti.
Esmer_Aliyeva hilaltrkgl hilaltrkgl cevap için teşekkürler..ilacı doktorum söyledi inip çıkıyor yinede
Esmer_Aliyeva Gln0110 gerçektenmi..onu bilmiyordum..hep sirke düşürürdü şimdi fayda etmiyor yüksek olunca.teşekkür ederim bilgi için🥰
TugSozTan Sanırım 11 -12 haftada çok hastalandım. Ateşim 38.5 çıktı doktorum hemen acile yönlendirdi. Serum taktılar. Parol verildi. Doktorum KBB yönlendirdi. Antibiyotik verdiler. 1-2 haftadır yeni yeni toparlıyorum.
TugSozTan TugSozTan el bilek kol içi ense ve alına ıslak havlu koyduk. Duşa girdim çok soğuk olmayan. Öyle 37lere düşürdük tabi anca antibiyotik ile geçti
balkizinbebegii Esmer_Aliyeva acilden serum alın en iyi gelen şey o hamilelere özel serum var bana iyi gelmişti çabucak toparladım