Cerennceren pembemor25 Ben 33. Haftadayim 2 kimyasal geçirmiştim üst üste acopirin yazdı doktorum 32 ye kadar kullandım yeni bıraktım
pembemor25 Cerennceren benimde 2 kimyasal oldu direk verdi doktorum hiç bi test yapmadan inşallah sağlıkla ilerleriz bizde 🙏🏻
Anneperi M-n-kk-lp bana da corasprin verdi ilk gebeliğim 2 testte anne den bebeğe giden damarlarda çentik var dedi tansiyon riski var kan sulandırıcı kullanman gerek dedi 32 hafta da dan sonra her muayene de soracaksın bırakmak için dedi
Rabia04_09 M-n-kk-lp Bende ilk gebeliğimde çok sıkıntılar yaşamıştım bundan dolayı doktorum ikinciye hamile kalır kalmaz direk coraspine başladı pıhtılaşma testi yapıldı ama çıkmadı çok şükür ama her ihtimale karşı başlattı şu an 23 haftalık hamileyim hala devam ediyorum hamd olsun bi sıkı tı yok
M-n-kk-lp Anladığım kadarıyla coraspirini kullandıktan sonra kimsede sıkıntı yaşanmamış . Rabbim hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin. Cevaplarınız için teşekkür ederim.
Derya5434 Mgizem bende bir kimyasal yaşadım bende genetik test yaptırmadım bazı doktorlar genetik test yapmadan corasprin kullanmayın dıyorlar ama bende kullanıyorum
Fh2512 2 kimyasalım oldu. Test yaptırdım pıhtılaşma çıktı coraspin kullanıyordum 36.hafta da doktorum bırak dedi. Genetik test yaptırabilirsiniz.