Udu Az once camasirimda boyle esnek silikon gibi sumuksu krem beyaz arasi renkte bi akinti gördüm bu nişan mi 34+3 haftayiz
Kubraa033 Udu ayy bendede bügün 2 defa geldi sümüksü kıvamda top giibi kocaman akkntj geldi bilemedim
Zehra_2 Udu doktorum sümüksü kahverengi veya kan renginde olacağını söyledi, sümüksü kremsi sarı akıntıysa mikrop kapmış olabilirsiniz benim de öyle akıntım vardı mikrop kaptığım içinmiş fitil ile düzeldi
Udu Zehra_2 Asli0611 nurkaya_11 @Kubraa033 Seffafti beyaz ve seffaf simdi doktorumla gorustum 2 saattir 5 dk aralikli sancin varmi dedi , yok dedim bide pembe veya kirmizi olur dedi allahim insallah gece devlete gitmek zorunda kalmam dua edin bana 😫😫
Asli0611 Kan gibi kırmızılıklar var mıydı içinde? Benim ilk hamileliğimde şeffaf ama içinde damar gibi kan parçacıkları vardı o nişandı
Zehra_2 Udu ama hamilelikte akıntı fazlalığı normal sayılıyor nişan olduğunu zannetmiyorum ben ya akıntı fazlalığıdır ya da mikrop kapmışsınızdır
Zehra_2 Udu yok endişe etmeyin , endişe edilecek bir durum yok doktorunuz da söylemiş içinizi ferah tutun
Asli0611 Udu panik yapma canım nişan geldikten ben 7 gün sonra doğurmuştum bu süreç tabi herkeste farklı ama kanama, sancılarında düzenli artış yada suyun gelmediği sürece doktora gitme bence
Esrauysal Udu bende oldum hemende gitmistim açıklığa baktılar oda yoktu senin de haftan küçük yoktur açılman 2 gün boyunca geldi benim sonra kesildi
Udu Esrauysal belkide enfeksiyon falandir yaa cunku oyle bi agrim sancilanmam yok gunde 1 kez oluyo 30 saniye falan oda gecio doktorumda normal olur artik demisti onun disinda bisey yok hepimiz zamaninda saglikla alalim insallah kucagimiza 🌸🙏🏻
Mello29 Udu Enfeksiyonda olabilir nisanda ama kanli veya kahverengi degilse endiselenmeyin benim 29dan beri öyle geliyor 34.haftadayim.
Udu Mello29 belki enfeksiyondur o zaman , ilk kez gorunce bide hep 35 den once dogurursam korkusu oldugu icin baya korktum
kadertugrul7 Udu Nisan genelde kanli gelir leke seklinde bende doguma gidicem gun alttan muayneden sonra gelmişti ebe nişanın geldi korkma kanama degil demisti
kadertugrul7 Udu kiminde hemen acilma oluyor kiminde 1 hafta sürüyor yegenimde nişanı gelmisti ama doğumu 1 hafta sonra olmuştu acilma vs yoktu
caglayann Haftada aynı şekilde geldi doktorum büyük ihtimalle Nisan gelmiştir demişti ve muayene etmemişti 38. Haftayı doldurduk hala doğum olmadı. Nisan kişiden kişiye göre değişiyormuş kimi kanlı olurken kimininki tarifimiz gibi oluyormuş. Kimi nisandan 3 gün sonra doğum yaparken kimi 10 kimi 15gun sonra yapıyormuş yani bu tamamen kişiye bağlı bir sürecmis. Siz yinede tedviren doktorunuza soyleyin lakin korkamayin da 🌸 Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kolaylıkla ve huzurla kucağımıza almayı nasip etsin amin🤍🌸
Udu caglayann doktoruma sordum pembe yada kirmizi olur dedi ama nette bakinca benim tarih ettigim gibide gordum beklemedeyiz artık nasip nasilsa o olucak , aminnn insallah zamaninda saglikla gelir bebişler 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻